Oavsett om ni är ett stort och etablerat företag eller ett mindre tillväxtbolag kan behovet av personal uppstå både plötsligt och tillfälligt. Anställda kan bli långtidssjukskrivna, föräldralediga eller säga upp sig. Vi på Netwrk tillhandahåller alla typer av interimslösningar med både snabbhet och kvalitet. När ett akut behov uppstår finns vi där som en pålitlig samarbetspartner - i alla lägen!
Interimsupplägg
Vi inser vikten av att snabbt få en person på plats när behovet uppstår. För att på ett effektivt sätt kunna tillhandahålla kandidater arbetar vi aktivt med vårt nätverk av konsulter. Varje vecka träffar vi proaktivt flertalet kandidater för att ständigt utöka vårt kontaktnät inom interimslösningar. Vårt mål är alltid att inom några få dagar kunna leverera kvalitativa kandidater till dig som kund.
Vår process
När du som kund skickar en förfrågan till oss gällande en interimslösning startar processen med att gemensamt gå igenom kravprofilen. Nästa steg är att vi gör en genomsökning i vårt nätverk för att hitta de bäst lämpade kandidaterna. För att öka urvalet av kandidater använder vi oss även av flertalet externa kanaler. Vidare skickar vi en kort presentation av de bäst lämpade kandidaterna och administrerar intervjuer hos dig som kund. Vi sköter även alla bakgrundskontroller för att du som rekryterande chef på ett snabbt och smärtfritt sätt ska kunna få rätt person på rätt plats.